ChatGPT to narzędzie, które może znacząco wspierać różnorodne dziedziny, w tym budowanie strategii PR. Działa na zasadzie sztucznej inteligencji, oferując nie tylko pomoc w codziennych zadaniach, ale także inspiracje i pomysły, które mogą wykraczać poza standardowe myślenie. W dzisiejszym wpisie chcemy zwrócić uwagę na to, jak ten zaawansowany chatbot może pomóc w tworzeniu efektywnych strategii komunikacyjnych.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w kształtowaniu PR-owych działań, oto dzisiejszy prompt:
„Jakie są najważniejsze elementy efektywnej strategii PR w 2023 roku i w jaki sposób również nowe media wpływają na te działania?”
Ciekawostka: Wiele agencji PR zaczyna korzystać z ChatGPT, aby skanować trendy rynkowe i identyfikować kluczowe tematy, które są ważne dla ich odbiorców. Ostatnio przeczytałem, że jeden z zespołów z powodzeniem stworzył kampanię społeczną, wykorzystując wskazówki pobrane z odpowiedzi ChatGPT – efekty mówione były na pewno na pierwszych stronach gazet!
Pamiętaj, że korzystając z ChatGPT, możesz znaleźć wyjątkowe pomysły i umiejętnie je dostosować do swoich potrzeb. Dzięki temu, Twoja strategia PR może nabrać nowego, świeżego wymiaru! Jeśli chcesz spróbować, odwiedź ChatGPT.